Kristin Arras
Herman, Lotte, Frauke,
Kristin was van mijn 8ste tot 18de jaar mijn pianoleerkracht in de academie van Lier.
Ze heeft mij toen een onvoorwaardelijke liefde voor piano meegegeven.
Ik ben haar hiervoor heel erg dankbaar.
Veel sterkte.
Ellen
Beste Herman, Frauke en Lotte
Met ontzetting heb ik het slechte nieuws vernomen van Kristin’s goede vriendin, Hélène Moreaux. Annelies en ik wensen jou en je familie heel veel sterkte toe. We hebben Kristin
steeds gekend als een lieve, Enthousiaste en Positieve vrouw. Ik herinner me nog zo goed de tijd dat we samen in de pianoklas van Lode Backx zaten. Te lang hebben we elkaar niet gezien. Lieve groetjes, en nog veel sterkte. Urbain en Annelies.
Veel STERKTE, lieve familie van Kristin. Ik heb met DROEFHEID het nieuws van haar overlijden vernomen. Ik HERINNER mij haar als een warme piano-collega en sterke persoonlijkheid, met die bijzondere passie voor zowel muziek als woord.
Lieve Kristin,
Jij was voor mij de zon.
Warm en licht, wuivend in de wind.
Een kleurrijk mens, muziekmakend in je spel
Een betrokken vrouw, zachtmoedig in je aandacht
Krachtig in je eentje, opvallend tussen het samen
1 zonnebloem uit het veld van Van Gogh.
Liefs uit en in het hart,
Andrea.
Sterkte voor je lieve lief Herman en je kinderen.
Beste Herman en familie,
Jong of oud…, iemand verliezen doet steeds pijn. Koester de vele mooie herinneringen aan kristin en bewaar ze op een warm plekje in je hart. Joan en paula.
Rouwen heeft stilte nodig,RUST EN tijd.En laat er vaak genoeg een ander zijn om naar je verdriet te luisteren.
Kris gelaude
Moge elk woord een steun zijn en elke herinnering bewaard blijven. Nancy En kinderen.
Beste Herman, Frauke en Lotte. Ik draag jullie familie een zeer warme plek in mijn hart toe. Ik heb Kristin niet persoonlijk gekend maar Frauke en herman zo liefdevol en bertrokken over haar horen praten zei altijd aoveel. Ik ben haar dankbaar om zo een bijzondere kinderen op de wereld te brengen en dat een man als herman mede door haar liefde zo een minzame kijk op de wereld kon brengen getuigt van een bijzondere vrouw met een bijzonder pad. Alle liefs voor jullie. X
Hallo Herman, Lotte en Frauke,
Jullie kennen mij misschien niet, ik ben de dochter van Magda & Willy. Mijn officiële naam is Kristin, vernoemd naar jullie vrouw/mama.
Ik heb Kristin maar een paar keer gezien, maar horen vertellen over haar: des te meer!!
Ze Was de beste vriendin van mijn mama in een bepaalde periode in hun leven en samen hebben ze blijkbaar zotte, plezante tijden meegemaakt, oa in Joegoslavië. Mama kan er nog steeds met veel liefde en fijne herinneringen over vertellen. En al van in mijn kindertijd wees mama trots naar de tv als ‘haar’ vriendin er te zien was.
Zij is een belangrijke persoon geweest in mama haar ‘jonge tijd’, en om die reden voel ik me ook verbonden met haar, naast de naam natuurlijk. Ik hoop dat het een troost mag zijn dat ze zoveel zon en kracht in zich heeft meegedragen en uitgestraald.
Met warme, troostende groeten,
Tinne
Beste Herman, Lotte en Frauke,
Met innige deelneming. Ik wens jullie veel sterkte, liefde en steun bij het verwerken van dit verdriet.
Ik heb Kristin gekend als een heel fijne, steeds lachende collega in Lier. Het was hard schrikken toen ik het nieuws vernam. Heel veel sterkte voor jullie allen.
Mogen wij langs deze weg jullie allen heel veel steun en sterkte toewensen nu en in de toekomst in dank graag een kaartje als blijvend aandenken
Beste Herman, mijn oprechte deelneming bij het overlijden van Kristin. Zij was een belangrijke figuur in mijn muzikale ontwikkeling, waarvoor ik heel dankbaar ben.
Veel sterkte en lieve groeten, Hilde
Lieve Herman, ik schrok toen ik het nieuws van Kristins overlijden vernam. Het was altijd zo fijn om haar te kruisen. Immer lachend, positief ingesteld, betrokken, nieuwsgierig, vrijgevig, warm. Ik wens jullie kracht bij dit grote verlies. Ik wens jullie innig samen zijn en het koesteren van mooie herinneringen. wie zo warm wist te stralen, heeft niet voor niets geleefd. omhelzing. clara
Ik stuur jullie een woord van troost en sterkte.
Met warm medeleven
Liliane
Dag Herman, Lotte en Frauke, mijn medeleven en veel sterkte om dit verlies te verwerken XXX
“Life is better, when you surround yourself with people whose kindness isn’t a strategy, it’s a way of life” (Kenny Case)
I had the luck to meet a lot of kind people
But Kristin was the kindest
Remembering her makes my heart smile
Terugdenkend aan haar schaapsherder in Don Quichot
Mijn eerste stap in het ongewisse
Zij vechtend met een kudde van onbeheersbare ballonnen
Of de woedende huismeid in Vanja
De eindeloze “stream of hate” tegen haar kippen
Ze had de ernst van Buster Keaton
Die zo triest
En zo absurd was
Maar vooral herinner ik mij haar onvergetelijk lach
Ze kon zo hartelijk lachen
Dank lieve Kristin
En heel veel sterkte aan Herman en haar lieve Familie
LP.
lieve herman, lotte en frauke, ik heb alleen maar mooie en fijne herinneringen aan kristin. ik wens jullie en heel de familie veel sterkte met het afscheid. Lieve groeten van kevin
Lieve Herman,
Met veel warmte blijf ik Tinne herinneren…
Ook voor jou geeft dat je de meeste kracht.
Veel liefs, Frie
Lieve familie van kristin
Toen ik als jonge beginnende actrice in de KNS belandde, niemand kende in het theater, was Kristin samen met Camilia iemand die me er goed deed voele n en verwelkomde. Ik vergeet nooit dat ze voor mijn verjaardag hadden samen gelegd voor een grote plant voor mijn nieuwe studio. Ik was tot tranen geroerd door zoveel liefs van mensen die ik nog niet echt goed kende, collega’s. Ik speelde nog in verschillende producties met haar en dat was altijd heel leuk. Onze wegen scheidden en veel veel later, toen ik ziek werd, heette ze me welkom bij jullie thuis op zurenborg waar ik toen ook woonde. Ze was een bijzondere veelzijdige warme vrouw, altijd met een lach en energie. Het kan niet anders dan dat jullie haar enorm zullen missen. Het was een heel mooi liefdevol afscheid. Helaas kon ik niet tot het einde blijven door mijn toestand
Ik geef jullie, herman, lotte, frauke en jullie geliefden een warme virtuele knuffel, Veel liefde en sterkte voor de komende tijden. Liefs. Katrien